2014. december 31., szerda

Első díjam

Szabályok:

-Köszönd meg a díjat, akitől kaptad


-Írj 10 dolgot magadról

-Válaszolj 10 kérdésre

-Írj 10 kérdést

-Küldd tovább 10 embernek


Nagyon nagyon szépen köszönöm a díjat Bianka Kovácsnak!



Írj 10 dolgot magadról:

  • 3 éves korom óta néptáncolok
  • óvoda óta tanulom az angol nyelvet
  • imádom a horror, thriller és akció filmeket
  • a rock, punk és alternative zenéket szeretem a legjobban
  • a(z) One Direction az egyetlen popbanda akit szeretek
  • a(z) 1D mellet a kedvenc bandáim között ott van az Arctic Monkeys, a Nirvana, a The Pretty Reckless és még sorolhatnám
  • tumblr all day, tumblr all night
  • a világ legjobb sorozata az American Horror Story
  • Az Éhezők Viadala, A Beavatott és Az Útvesztő jelenleg a kedvenc filmem 
  • a blog mellett még írok egy AHS fanfic szerű 'dolgot', amiből még csak a prológus került fel, de dolgozom rajta, címe : American Horror Blog  



Válaszolj 10 kérdésre:

 - Melyik a kedvenc országod? ~Anglia.
- Mi a legnagyobb álmod? ~Ezt inkább nem írnám le, mert ez egy személyes téma.
- Miért kezdtél bele a blog írásba? ~Igazán? Nem tudom.. Csak jött.
- Mi a hobbid? ~Blogolás.
- Voltál már bármilyen koncerten? ~Igen, voltam.
- Életed legnagyobb szerelmének monogrammja? ~Ez a mai világban eléggé szürreálisan hangzik, (főleg az én korosztályomtól) de nincs "életem legnagyobb szerelme". Fiatal vagyok, és még bármi történhet.
- Mennyire vagy perverz? ~Őszintén? Elmegy..
- Ki a legfontosabb személy az életedben? ~A szüleim és a legjobb barátnőm.
- Történt már olyan dolog az életedben, amit legszívesebben elfelejtenél? ~Mindenkivel történt már ilyen, én sem vagyok kivétel.
- Kedvenc blog? ~Nincs kimondottan kedvenc, mindenfélét olvasgatok, és mindegyikben a sok jó mellett rossz 'tulajdonságok' is vannak. De ha muszáj választani, akkor a Born To Diet mondanám.



Írj 10 kérdést:

  1. Hogyan viszonyulsz a régi zenékhez? (pl.: Nirvana, Beatles, Guns n' Roses stb.)
  2. Milyen műfajú zenéket szeretsz?
  3. Nézel sorozatot/kat?
  4. Szereted a fekete színt?
  5. Milyen színek harmonizálnak a stílusodban?
  6. Hány blogod volt eddig?
  7. Van a környezetedben olyan személy akit legszívesebben megfujtanál, de mégsem?
  8. Mennyire vagy életvidám?
  9. Elítéled a homoszexuális embereket?
  10. Van fogadalmad 2015-re?

 10 ember akinek küldöm:
Secrets of my dreams 
Én 14, Ő meg Harry Styles 
Enemies
Moulin Rouge (fordítás) 
Blood Alliance 
Endless Love
F*ck you modest! 
Fogadom 
Born To Die 
A rendszer  


 

1 megjegyzés: